Kreatív Pixel

Tina Design & Grafika – ahol a kreativitás életre kel!

Arculat? Jóvanazúgy... – Vagy mégsem?

 high-angle-woman-working-with-color-palettes.jpg

Ha van valami, amihez a magyar kisvállalkozó ösztönből is ért (sajnos), az az, hogyan lehet az arculat témáját évekig kerülgetni, mint forró teát, amiről tudjuk, hogy jó lesz, csak most épp még nem kényelmes meginni. Előbb a logó, aztán majd lesz névjegykártya, jövő hónapban egységesítjük a színeket, aztán új poszter, majd a Facebook borítókép – de csak "érzésre", "ahogy jön", "ameddig nincs jobb ötletem". És ezt hívjuk rugalmas brandépítésnek. (Spoiler: ez nem az.)

Az az igazság, hogy az arculati következetlenség nem csak dizájnhiba. Hanem bizalomvesztés. Olyasmi, mintha egy nap Armani öltönyben mennél tárgyalni, másnap meg pizsamában, harmadnap meg szuperhős-jelmezben, és közben próbálnád ugyanazt a szolgáltatást eladni. A vásárló nem fogja érteni, ki vagy te valójában – és ez nem a rejtélyesség varázsa, hanem a marketing öngólja.

Az egységes arculat nem luxus, nem csak multiknak való, nem “ráérünk ezzel is jövőre” típusú dolog. Hanem a vállalkozásod vizuális gerince, amitől felismerhetővé, megjegyezhetővé és végső soron megbízhatóvá válsz. És ha ez nincs, akkor az összes többi törekvésed – a hirdetés, a szöveg, az ügyfélszolgálati mosoly – csak ideiglenes mentőöv egy süllyedő vizuális hajón.

De most nem azért írok itt, hogy rádijesszek, hanem hogy mutassak valamit, ami segíthet. Írtam erről egy alaposabb cikket, amiben nemcsak levezetem, miért fontos az egységes arculat, de azt is végigvesszük, hogyan lehet ezt megvalósítani a gyakorlatban – akár grafikus segítségével, akár tudatos lépésekkel, akár kis lépésekben, ha most még csak ismerkedsz a márkaépítés mélységeivel.

Szóval, ha szeretnéd, hogy a vállalkozásod ne csak jónak tűnjön, hanem tényleg emlékezetes legyen, akkor érdemes továbbolvasni itt:

👉 Miért fontos az arculat egységessége, és hogyan érhetjük el?

 

Rólam, ha most jársz itt először:
Grafikus vagyok, vizuális rendszerek megszállottja, aki hisz abban, hogy a márkád nem attól lesz különleges, hogy mennyi színnel van tele, hanem attól, hogy következetes és felismerhető. Ha arculat, logó, vizuális káoszmentesítés – akkor már egy ideje ezzel (is) foglalkozom.

Kérdésed van, hozzátennél valamit, vagy egyszerűen csak láttál már vállalkozást három különböző logóval egy Instagram-héten belül?
Írd meg kommentben – minden visszajelzés, sztori vagy saját tapasztalat jöhet, én pedig örömmel reagálok!

👉 És itt a cikk, ha még nem kattintottál:
Miért fontos az arculat egységessége, és hogyan érhetjük el?

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativpixel.blog.hu/api/trackback/id/tr8618892614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kreatív Pixel

A Kreatív Pixel blogon a webdesign és grafikai alkotások világába kalauzolunk. Tippekkel, trendekkel és inspiráló ötletekkel segítünk abban, hogyan hozhatod ki a legtöbbet digitális projektjeidből.

Friss topikok

süti beállítások módosítása